Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

pondelok 13. októbra 2008

Informacny sum : Posta z USA

Objednal som si z kopec veci (kedze USD je nizky) a to tak, ze prichadzaly mojmu strykovi na Floride. Informacny sum mi povedal, ze to budem mat ako sukromny balik bez cla a DPH. Prvy balik bol v hodnote za 100USD, v CZK som neplatil nic. Druhy balik bol za 141USD. Platil som DPH cca. 651 CZK. Este zostava 400USD balik poslany lodou (BobYak trailer) za 194USD postovne.
Chcel som to na zaciatku vyriesit inak, ale nedokazal som sa s kontaktom v USA dohodnut. Da sa to vraj pri poisteni na vysoku sumu dohodnut na 70 USD. Cakam.

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Cital som nieco o polskych kurierskych agenturach, ktore to zmaknu aj bez preclenia

http://usaboard.sk/forum/6062/poslat-baliky-ako-a-kde.php?q=baliky