Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

nedeľa 21. decembra 2008

Magyar.

Pomaly som sa vybral z TN, nakupil v mojom oblubenom TN TESCO a hned v Mnichovej Lehote sa mi stala nehoda. Pri slapani do kopca s tym 50kg na BobYak ide cesta velmi pomaly. V kopci som si chcel oddychnut, zosadam a zosadam do diery na ceste. Hned sa Bob vzpriecil, vykrutil mi patku, dokalicil prehadzovacku a celkovo to dojebabral. Opravil som to na cca. 12prevodov, s tym to ide ako/tak obstojne. Na druhy den (17.12) som spomenul, ze som zabudol doma plaste. Volam a otec mi ich autom nesie do Banoviec n/bebravou. Dalej uz len prsi a fuka.
19.12 - idem v kolone a zrazu predo mnou ozratu zensku zachyti kamion. Volam 112, zachranka a vysvetlujem, ze vlastne viem kde som iba velmi priblizne; pred Zvolenom. Vytahujem bundy, prikrivam zensku aby nedostala sok, chalani z druheho auta s nou komunikuju, ja komunikujem so na telefone s 112. Prezila to, dalej to prebiehalo uz standardne - dazd a protivietor. Dalej ma zastavovali policajti,. ze si mam postavit stan na druhej strane, inak ma neopatrne auto, ktore vyleti zo zatacky zabije.OK, premestnil som sa. Dalej pred Lucencom som postavil stan a o chvilu ma opat budia policmeni, ze si to mam dat na druhu stranu. Do blata, prsi a celkovo to je miesto za vsetky drobne.
20.12 - cely den som v stane, o 16:00 prestava dazd a ja balim stan + vsetko ostatne na to, aby som o cca. 300m zistil, ze mam defekt. Dazd sa znova spustil, tak som rozbil stan na autobusovej zastavke. Rano s opravenym defektom som dopedaloval do Lucenca, kde to vbolo OK, potom na druhy den som dosiel az do Salgotarian. Tak som teraz tu.
Cesta ide pomalsie, ako som cakal, ale neupadam na nalade, kedze uz aspon neprsi.
HOWK

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

hmm..nuz pekne to zacalo.dufam,ze sa dalej bude viac darit:)

Anonymný povedal(a)...

uf, no ina sranda teda. bojuj chlope

He-man povedal(a)...

No to teda fakt "fasa" zacalo, ale tak snad si to "zle stastie" vyplacas na zaciatku aby si mal easy cestu u Ruskych bratov ;-)
GL!

Anonymný povedal(a)...

a co papa taky Salogotarian?