Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

sobota 13. decembra 2008

Uz je to tady

Nulty usek cesty -1022km za mnou. TN->BA->PH->TN. Ceske kopce su hodne nadavania - Vysocina, CeskomoravskaVrchovina a nakoniec Biele Karpaty. Stale som slapal do kopca, okolo mna na Vysocine sneh, v noci -3deg.C JV narazovy protivietor, dva krat som tlacil 19stupnovymi kopcami. Z kopca som siel vacsinou 12km/h, do kopca 8km/h a som bol rad.
Casovo: V pondelok 15.11.2008 som vyrazil z TN do BA. Samozrejme, ze som sa vracal od Tr.Turnejcca 5km, koli reflexnej veste. V Novommeste dom si spomenul na dalsiu vec, ktoru si uz nepamatam. Do BA samozrejme protivietor, vyriesil plnu moc, prespal u kamaratky Denisy a do PH. Cestou do Brna v Kutoch mi boli darovane dve cierne tricka .. ... Automation' pri prilezitosti zastavenia v krcme a vysusenia sa. Dorazil som do Brna, najedol sa a zabudol na muriku v krcme mob.telefon. V Lidl v Kurim som nakupil, schoval nakup v meste a siel hladat krcmu, kde som ho nechal. Pobehal som Turany, Slapanie aby som sa dostal az na Chrcile, kde to bol spravne.Je to na druhej strane Brna.Brno je dost kopcovite:-(. Behal som 50km po krcmach, pytal sa, az som narazil na tu spravnu krcmu s 13deg.pivom. Dalej sa uz nic zaujimaveho nestalo, kopce, sem tam krcma na pivo, vecer spat na zaciatku o 20:00, teraz uz o 22:00. V Prahe som zvolil alternativu BobYak Treaileru, ku ktoremu som sa nevedel dopatrat. Kupil som SecondHandovy od Kibiho.Este mi to s vozikom nejde uplnepodla mojich predstav, niekedy vravoram ale zlepsuje sa to.V Brne som prespal u kamaratov Viktora a Davida, v sobotu bol fotbalek v Karkulke, v pondelok poistenie a potom do TN. Do Brna kopce, a dazd.Teraz som v TN,kde som dorazil v piatok 12.12. Dojem z cestu je ten, ze to bolo cekom narocne ale pojde to:-)
howk, dohovoril som. :-)

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

two steps forward, one step backward..:D
ale ides a drz sa!
Majo