Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

pondelok 1. júna 2009

Барнаул

Dostal som sa do gorodu Барнаул. Je to univerzitne mesto na Sibiri na rieke Обь. Prisiel som dnes vecer, prechzadzal som cez perevaly. Oproti perevalom v Kazachstane to bola prechgadzka ruzovou zahradou, netiskal som velociped. Je to +6 hodin, takto som daleko od Europy :-).
Mam vsak od slnka spaleny chrbat, kedze som v erotickej nalade snal kurtku. No co, nebude to prvy krat. Prajem pekny den zo sibire.

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

hm, dakedy na sibir museli ludi posielat nasilu a vlakom, dnes tam niektori chodia na bicykloch na vylety:)
dobre ti sliape

Anonymný povedal(a)...

Барнаул - Barnaul
Обь - Ob
gorod - mesto
pereval - priesmyk
velociped - bicykel
kurtka - bunda
:D

He-man povedal(a)...

Pekne Boris, len tak dalej ;)
snad to stihnes na cukotku este v lete :)

Boris Kralik povedal(a)...

Presne tak, Majo. Celkom Ti to ide. He-man, Cukotku nestihnem s viacerych dovodov: Financna kriza, unava, vizova politika(90 dni je malo), ...