Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

utorok 23. júna 2009

Mam Ruska po krk !!!

Odstavim sumky na vagzale (nebudem pripominat, ze som sa hodinu hadal so zenstinou o tom, ze xcem do 23.6 a nic som nevyhadal :-( ) a ked som uchodil z vagzala gulat po gorade a pit pivo, tak na mna volali policajtov aj ked som mal butilku zakrytu v sumke. Pri uprku som prisiel o vsetko, co som mal, jednoducho ma ludia co zvonili miliciu popri tom okradli :-(. Esteze som odstavil dokumenty v gastinici, inak by bol vacsi pruser ako priset o sumku, telefon, fotoaparat, koselu, butilku piva a to sa este uvidi, co mi ukdrali:-( Rusy su strasne kurvy !!! Do Ruska nikdy viacej, su tu len kyrvy, zlodeji a nasilnici. Prisiel som o hromadu penazi, o tri fotoaparaty a vela mobilov. Asi nikdy nepochopim taketo ludske KURVY. Rusko je plne policajtov. Popri tom sa aj sa vsade valaju ozrani a zlodeji. Nikdy mi policajti prilis nepomohli, tesim sa na to, ako mi pride domov predvolanie na sud z Ruska a Kazachstanu, se som udal ludi, ktory ma okradli a zbili. Mozno na ten sud aj pojdem a zoberiem si Denisu za tlmocnika :-).
Pri uprku sa mi zlamal bike (predny naboj), je to neopravitelne bez prepletania, budem prepletat vo vlaku.
Popri tomu je novosibirsk predmestie plne zelene, jednoduch prekrasne. Skoda tych fotografii :-(.
Nebdem hovorit o pocasi, 500km som siel v dazdi a teraz tiez dazd,
SVET SA KOCI NA LUDSKEJ NENAVISTI A ZLOBE !!!

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

dalsi pruser, to ma mrzi. prid pekne domov a tu si dame!
pripadne chod pozriet kamosku este nech mas na rusko peknu poslednu spomienku:)

He-man povedal(a)...

Boris, aj tak respekt pred tvojou cestou. Gratulujem kutomu, kam si sa az dostal a cez ake nastrahy/prekazky si sa pretlkal.
Stastnu cestu!

Richard povedal(a)...

Ahoj Boris,

pred casom sme sa zhodli s Rastom, ze si jediny skutocny dobrodruh, ktoreho pozname...Tesime sa na Teba.