Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

nedeľa 21. júna 2009

Новосибирск - Koniec

Prisiel som do univerzitneho mesta Новосибирск. Je to tu plne zelene, samy park. Cele rusko od Barnaula je plne policajtov, na kazdej krizovatke stoji policajne auto, takze som si rozmyslel, ci budem nocovat v parku. Do 23:00 je svetlo ako cez den :-). Pivo stoji 80RUB=43CZK, najlacnejsi hostel 1900RUB=1148CZK. Koncia sa mi peniaze, musim ohlasit koniec. Okrem toho sa zacal lamat predny naboj, poslednych 500km to kazdych 20km opravujem (dotahujem konusy). Hovorim si, ze este to nejakych 100km na pojezd domov vydrzi. Okrem toho je mi trudno :-(.

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

dobre si zamakal, kurnik na sibir az. do mongolska pojdes raz so mnou:)
dojdi domov v klidku.

Anonymný povedal(a)...

Pekne Boris, fajna štreka, klobuk dolu, dojdi v poriadku spat a v karkuli pekne oslavime tvoj navrat :)
Pišta

maRcel povedal(a)...

skoda...dufal som ze dojdes do vytuzeneho ciela,ale aj tak super a klobuk dole pred tvojim vykonom aj odvahou.Tesime sa na pribehy, ktore este dlho budes rozpravat:)Stastnu cestu dom.