Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

utorok 10. marca 2009

Dnipropetrovsk

Tak som v Dnipropetrovsk. Po tyzdnovom vylete (ako mi poradil Kybi) som sa vratil na miesto cinu. Nasiel som este nejake zbytky z batohu, kedze vtedy tam bolo snehu neurekom.
V pojezde som sa rozkecal po rusky, rozpravam sa s kazdym a vsade po rusky. Vraj mi to celkom ide, aj tak im vsak neverim. Vela ludi mi hovori, ze rozpravam po rusky a nie po ukrajinsky.
ZOznamil som sa s Antonom, ktory mi pomohol najst hotel, Internet atd.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

ze taky vylet na ukludnenie? to znie dobre.
nechces nejaku technicku alebo financnu pomoc od kamaratov? odtrhneme si od ust par piv a spravime zbierku hned

Boris Kralik povedal(a)...

Dakujem Majo, technicka podpora by sa hodila, zatial to vsak zvladam. Financna podpora je v podobe niekolkych od ust odtrhnutych piv by sa hodila, Rasto z Carculcah uz prejavil aktivitu tymto smerom.
Vcera som ladil zadne koleso, kedze mi praskli dve spice a tak. Dnes sa mi pre zmenu v tejto fujavici a snehu roztrhla retaz, dva krat ma zhodil vietor na zem, fuci mi predne koleso a celkovo je tu zima ako v rici :-).