Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

štvrtok 5. marca 2009

Panika !!!

Ak by som od niekoho pocul to, co som urobil ja, tak hovorim o nom, ze je najvacsi hlupak pod slnkom.
Okradli ma celkom uzasne. Ako sa to stalo ? Lahnem si vecer povedla cesty, vsak sa mi nic nemoze stat. Okolo 23:00 ma budia a legitimuju policajti, ze zamrznem. Nezmohol som sa v polospanku na nic ine, ako na otazku ze kde si mam lahnut. Ukazali mi miesto, lahol som si a zaspal. Rano okradnuty, a nebyt toho, ze si pasy po legitimovani ulozim do naprsneho vrecka, tak som aj bez nich. Ukradli mi vsetku hotovost, poistovaciu kartu - naprsna taska, ruksak; veci z neho boli rozhadzane po okoli (dennik, mapy), rozparane bike batohy, otvoreny BOB. Zostala mi jedna bankomatova karta, ktora bola ukryta na tajnom mieste v bike a hotovost, ktoru som mal vo vreckou od nohavic.
A preco som blbec ? Nenapadlo ma nic lepsie, ako zazmetkovat, nasadnut na prvy bus smer domov. Ked som stravil noc v buse, tak som si uvedomil co som urobil. Teraz sa musim vratit tych 3000km, ktore som presiel busom, nech mi neprepadnu viza. Pokracujem dalej, uz som sa ukludnil a teraz to este len bude kovbojka. Zacinal som si mysliet, ze v ukrajine su najlepsi ludia pod slnkom, spal som vonku mozno 7dni z tych dvoch mesiacov, ludia ma pozyvali k sebe, davali jest, davali peniaze atd. . Zly ludia su vsak vsade, musim byt obozretnejsi.

7 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

boris, musi to byt velmi neprijemne. vsetko pocasie a namaha a cudzia krajina a teraz toto. ale podla mna to nevzdavaj este aj ked si uz vela presiel, myslim, ze este zazijes velmi pekne veci a neolutujes. ale hlavne tak aby si bol spokojny ty. drz sa

He-man povedal(a)...

Boris nevzdavaj to! Drz sa! a davaj si pozor!

Anonymný povedal(a)...

to su teda...silno drzim palce nech sa to uz neopakuje.Duchom sme s tebou...

Anonymný povedal(a)...

who got da biggest balls ?? Boris pyco

gemerka-dobrovicka povedal(a)...

boris, som rada, ze si to nevzdal...
pokracuj, drziim palce...

Anonymný povedal(a)...

pekne bojujes so zlými okolnostami Boris, respect.
Pišta

Boris Kralik povedal(a)...

Aj som to mal vela chuti vzdat, ale pozbieral som vsetky svoje sily a pokracujem.