Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

utorok 10. marca 2009

Expedicia vstala z mrtvych

Najvacsiu skodu mi urobili na peniazoch a tym, ze mi pokradli USB nabijacku na fotak. Mam celkom dobry fotak Samsung L201 a ten sa nabija cez USB. K usb sa pripaja specialnym kablom (vivat Samsumg), ktory je nezohnatelny, takze musim kupit druhy taky isty fotak. Tento poslem domov postou, potom ho prerobim na normalne Mini USB.A este mi pokradli USB kluc s Mp3 bazmekom. Ani uz nechcem patrat, o co vsetko som prisiel.
Pomohli mi kamarati, ktory ma presvedcili, ze sa oplati pokracovat, pozbieral vsetky svoje sily (a bolo to tazsie ako by som si na zaciatku myslel), takze expediciu som este nezakopal. Spravne sa hovori - Rano mudrejsie vecera !!! Ja hovorim: do zajtra sa to urcite nezblazni, takze treba zachovat chladnu hlavu.
Spravil som v ostrazitosti a zabezpeceni vela chyb: musim sa vyvarovat penazi pri sebe(aj tak uz ziadne nemam), pasy a karty na dvoch miestach, vacky na koseli zabezpecene zicherkou, atd. . Obavam sa vsak, ze mi to aj tak moc nepomoze, kedze moj nekonecny boj s veternymi mlynmi je predom pehraty.

Žiadne komentáre: