Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

piatok 20. marca 2009

Fujavica na Ukrajine

Tu na Ukrajine sa rozputalo neskutocne peklo. Meter snehu, mraz. Vzal som gastinicu a poopravoval bike, kedze som na tychto cestach a v tomto pocasi spadol do jednej zo stovky dier na deravych UA cestach. V Gastinici som sa zoznamil s Kate a Maximom.
Syn majitelov mi zabezpecil lacnejsiu izbu s dus :-).
5hodin opravujem bike, praskli dve spice, dusa je na sracky atd. Hodil sa mi stahovak, ktory som stratil v Rumunsku a potom mi Honza poslal novy.
Teraz si dam chvilu vlakom, meskam a aby som nemal problemy v Kazachstane s tym, ze mi prepadli viza. V tejto fujavici sa aj tak neda ist, ked ma vietor zhadzuje z cesty a minat tolko penazi (618CZK) nema zmysel, ked vlak v ktorom sa vyspim jednu noc stoji do Astraxan 1400CZK. Trosku som plan dojebabral, isiel som cez Donets'k do Gorlovky, kde sa narodila moja babuska. Namiesto toho, aby som siel na Rostov na Done som siel na Lugansk, co je tak trocha od ruky a severne. Co uz, hlupak som a hlupakom zostanem. Pokial sa nic horsie nestalo je to OK. Prajem Vam pekny den.

2 komentáre:

He-man povedal(a)...

Co nam, ale tebe pekny den (vikend, tyzden, mesiac...)
nech sa ti dari, a nech uz mas +20 stupnove teploty kua.
drz sa Boris.

Anonymný povedal(a)...

uz za par dni budu teploty len nad nulou, este len teraz bude pekny vylet kua