Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

sobota 3. januára 2009

Ahojte vsetci.

Pisem Vam z Rumunskych Karpat, kam som sa vysplhal a vytlacil 2.1.2009 okolo 20:00, zakotvil som v zaujme dobreho zdravia v *** hoteli.
Rumunsko je strasna krajina. Dva krat ma upozrnovali na ciganov:
1: Sigishoara
2: Turda

V Turda mi jeden Rumun so slovenskou manzelkou strazili bike pred supermarketom. V supermarkete ma ten Rumun vyhladal a upozornil ma, ze sa mi okolo veci motaju ciganske detska.A naozaj - Cigosi uz sliedili. V Sigshoara, kde som bol na Silvestra - (pozdravujem Michala do Karkulky) ma upozornovali a ze budem rano volat 112. Rano mi maly cigos pomahal s bikom a naozaj mi chybal mobilny telefon. Nakoniec bol tam aj kde som ho cakal - v spacaku, tak ako byva mojim dobrym zvykom. Vela veci sa mi potuluje po batozine, ked ich nemam v ruke. S tym som sa vsak uz zmieril. Zatial som stratil iba hands-free ku mob.telefonu, cakam, ze coskoro stratim aj zvysok.
Prichadzal som do Karpat, cigosi predavajuci cibulu - ze nech si ju dam okolo pasa. Ja, ze naco mi to bude a vtom mi jeden skocil po taske, druhy po veciach vo voziku. Chvilku som s nimi za jazdy bojoval a ked som skoro jedneho presiel, pustili mi veci. Pravdou je to, ze skoro som ho presiel vtedy, ked mi ten druhy skocil po Schwable plasti a uplne mi jazdu destabilizoval, takze som zavravoral. Bob-yak ma aj tak destabilizuje fest.
Prehadzovacaka v kolese - Potrhane spice - 7ks a nedavno mi praskla dalsia. Na pricine zavady bol najskor bowden. S tym bowdenom mam velmi zle skusenosti - naodporucam kupkolo bowden - dva krat ma sklamal. Jeden Rumun - Katalin odporucal na hobbyBike v ClujNapoka a ked som po tel. dohovore s majitelom zariadil, ze mi bike opravi aj v nedelu a ja som meskal do office 45 minut musel opravit sam, kedze na mna necakali. No co, hladal som to celkom dost, kedze to bol obchodik v grafity dome :-) Nebolo to az take strasne.
S pozdravom, "Tepla sprcha, ked je vonku snehovakalamita, je fajn." sa lucim.

10 komentárov:

Denisa povedal(a)...

Fii, takze Silvester v Sigshoara? To ti tak nahodou vyslo alebo aj to bola sucast tvojho velkolepeho planu? Inak vsetko najlepsie k narodeninam!! :)
Tak davaj pozor na svoje veci a na mobil (este ho budes urcite potrebovat :) a hlavne, davaj pozor na seba!
Deni

He-man povedal(a)...

Tiez sa pridavam ku HB ;)
Drz sa , a never nikomu! (obzvlast nie, "nevinne vyzerajucim" cigancatam ;)

Anonymný povedal(a)...

tak sa zda, ze tie mobily si si mal zobrat aspon tri ;) a vsetko naj k narodkam a stastny bezdefektovy a korektne prehodeny Novy rok! ;)

Anonymný povedal(a)...

to nevadi ze si stratil mobil
hlavne ze ta ten cigan cakal v spacaku
dufam ze to bola krasna noc a raz o nej viacej napises ! ;)

Anonymný povedal(a)...

boha, to by chcelo pistol:)

Denisa povedal(a)...

chacha, to ma presne napadlo, ze by to chcelo pistol. A to si stale v "Europskej Unii", nechcem predstavit tie deticky na Ukraine, tobos v Rusku.
Inak kedy planujes byt v Kyjeve? Vsetko podla planu (ja len ze kedy ti mam poslat ten pas)

Anonymný povedal(a)...

kuwa, to je pomaly kurz prezitia Boris. Drz sa. Dufam, ze v pribehu vystupi i nejaka krasavica z juznej zeme s bradavkami ako cokolada ,)

Roman povedal(a)...

ahoj, to, co tady čtu je teda fakt mazec... Vidím, že toho máš jako buchet. Já bych huž pomaličku asi ztrácel nervy a pomýšlel na návrat do Po-hlavního města, a do Karkulky...:-) Každopádně, chlape drž se!!! Roman z Karkoulky:-)

Anonymný povedal(a)...

ahoj, to, co tady čtu je teda fakt mazec... Vidím, že toho máš jako buchet. Já bych huž pomaličku asi ztrácel nervy a pomýšlel na návrat do Po-hlavního města, a do Karkulky...:-) Každopádně, chlape drž se!!! Roman z Karkoulky:-)

Unknown povedal(a)...

naco sa vykecavas s cigancatmi co neni si zo slovenska ? :)