Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

utorok 6. januára 2009

Presse Depresse

Hi all.

To, ze kopce nemju konca kraja zacinam povazovat za normalne, stale sa
splham. Rumunsky cestny architekti maju zalubu viest cestu po hrebeni.
Ked sa postazujem niekomu, ze stale splham, tak dostanem odpoved ze uz
to pojde dolu kopcom. Nikdy v tomto Rumunom neverte, dolu kopcom to
ide iba 15% klesanim :-( a k tomu protivietor.

Vcerajsok bol zatial najuzasnejsi den.

Zacalo to stratou dennika, sport arzenal mapnik, kde som ho mal spolu
s mapou zacal praskat a ani lepenie nepomohlo, praskol inde a pri
zjazdovani Rumunskych Karpat vypadol dennik + mapa Rumunska.

Aby toho nebolo malo, dostal som cca. 5 defektov, zohol patku a plast
schwable sa zacinal vyzlekat z kolesa az tak, ze sa vyzlekol uplne, co
som vyriesil spankom po prejdeni cca. 30km.

Aj tak to nestaci, blikacky v tejto kose neblikaju (china made),
computer zmrzol uz v Madarsku (az teraz sa nabehol). Kedze mi blikacky
neblikaju, zastavuju ma po 17:00, ked je uz najvacsia tma policajti.
Jednemu policajnemu teamu v Targoviste som musel slubit, ze budem
tlacit za dedinu a zalomim. Dedina je vsak velmi dlha, prestalo ma to
bavit, som sa spoliehal na stastie a nasadol. Policmeni sa vsak
vratili, naco som dostal vynadane a stravil noc na policajnej stanici
v pritomnosti jedneho novacika. Nelenim, rozbalim spacak a na drzovku
zalomim na policajnej podlahe. Vsetci az na vyzsiezmienovaneho young v
priebehu noci odisli. Rano o 6:00 vstanem, nikde nikoho, policajnu
stanicu mam pre seba, akurat sem/tam ma pride young pozriet, ako sa
mam. Snazil som sa ho ponuknut niecim pod zub, kedze som vybalil
cukriky ale na drzovku nechcel. Asi myslel, ze to je otravene. Aspon
som spal v suchu a teple :-).

Mam dost technickych problemov - Superiuor Tempest je OK, ale
nekamarati sa s Bob-Yakom, a je z toho zohnuta zadna oska.

Teraz som v Ploesti, blizko hranic s Ukrajinou, kde mi servisovali
bike. Servis tu je na nijakej urovni, polovicu nahradnych veci som
musel vybalit z batohu ja :-).

Stale ma upozornuju na ciganov, niekolkych som si aj odfotil :-).

Sport arzanal - nikdy to nekupujte. Batohy su premokave, folia v
mapniku sa premeni pri nizsich teplotach na nefoliu, vsade sa pletu
tie ich motuze.

S heslom "Pokial nejde o zivot, ide o hovno." alebo "Najhorsie
(najchladnejsie) uz bolo." sa lucim.
Drzte mi palce.

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

boris !
drzim palce !
a len tak dalej
ked to prezijes a vratis sa do karkulky, tak budem z flase do teba liat
tak na to mysli a slap

He-man povedal(a)...

Boris, pevne verim ze tie "najlepsie" dni si vyplytvas teraz na zaciatku a ze to uz bude potom vsetko len super.
PS: drzim palce a nech ti vydrzi prislusenstvo (resp. nech mas po ceste same dobre servisi).

He-man povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
He-man povedal(a)...

Chcel som tam postnut link, s mapou "targoviste" ale nevosiel sa tam cely link, len to blblo, tak som to zmazal :-/
http://maps.google.com/maps?client=opera&rls=en&q=targoviste%20rum&sourceid=opera&ie=

utf-8&oe=utf-8&um=1&sa=N&tab=wl

Link som rozdelil na dva - treba ho spojit :)

Anonymný povedal(a)...

Toto je uz asi piaty cyklisticky blog, ktory citam a kde sa stazuju na tie sport arzenal ci jak sa volaju tie batohy.
drz sa!