Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

štvrtok 22. januára 2009

Nocny zivot v Odesse

Druhy pokus vyskusat nocny zivot v Odesse. Nic moc, vsade herna. Nasiel som jeden Music club, blues. O 21:00 zacina koncert, pridem o 21:30 a vyhadzovac ma vyhodil. Z jeho posunkov vo sadevpritomnom hluku bluzovej kapely som pochopil, ze uzavreta spolocnost. Spolocnost bola uzavreta v cca. 7ludoch. Kapela bola tych 30s vyborna. Skusam dalej, najdem klub, z ktoreho sa siri prijemna techno muzika. Pri vhcode ma odradil napis - "Night Club". Ak to znamena to iste ako v CR/SK, tak to prave teraz zrovna nepotrebujem. Po prechodeni centra nic z vecerneho zivota. Pripravil som sa na to uz lepsie ako v minulosti, byt teplo obleceny je zaklad. Je tu opat hmla a vlhko. Skusim internet.

1 komentár:

He-man povedal(a)...

Neskusal si najst nejaky podnik na nete ? ci tam nie je v tvojom okoli daco.
Btw, ako si to vyriesil s tym bikom (wau it's so big" :D ).