Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

streda 28. januára 2009

Ukrajinsky Masaker.

Hi all.
Prave prezivam ukrajinsky masaker.
Z Odessa som vyrazil do Kherson.
Tri krat som cez blato prenasal bike, hmla, dazd. Chlapik hovori: Preco prenasam cez blato, ked tamto je chodnik. Poslal ma z blata do kaluze. Oprava: Z blata do blata. Znamenalo to odpojit bob, preniest bike po kolena v blate, preniest bob v kolenovych slapajach a takto 3x. Brr. Zima ako na sibiri. voda, aspon ze okolo mna hulakali zablatovane kacice a nebol som sam :-)
Vlhko je tu, lezie to za krk az do gati, "Sport Arzenal" je na nic, chleba v tych vakoch je kasa. Blato mam vsade, neielen v/na tele. Blato mam aj vo flasiach, pijem blatovu vodu. Oprava. Pijem malo, kedze netreba v tomto vlhku pit. Ukrajinci nemaju zapnute svetla v hmle, dva krat som musel na krajnicu, kedze ma protiiduce auto chcelo cez plnu ciaru zmasakrovat. Dvojita plna ciara taktiez nehovori ukrajincom nic. Fotak mam v prdeli, nefunguje Objektiv. Takto je to tu. Necudujem sa ani, piesok mam vsade nielen v objektive. Je to tu cele cudne. Ak chcem pouzit USB camera, musim prijst do kabinky, kabinka mi na poziadanie skopiruje foto na computer a teraz mi vedlasediacej blondinky ponukla pomoc. Blondinka je fajn, ako vsetky blondate ukrajnky :-). Prajem teplejsie ako tu

3 komentáre:

He-man povedal(a)...

Boris drz si palce!
my ti ich tiez drzime!
Good luck, a teply viteor dochrbta ;)

Anonymný povedal(a)...

dve moje byvale frajerky mali ukrajinske mamy a boli krasne. aj kazdy rozprava, ze uplne micky su na U.
chcem to vidiet, kde mas fotky???:)

Pišta povedal(a)...

Zdar Boris!
Akurat predvčerom sa mi o tebe snivalo, ako valis cestami - necestami za svojim cielom.. Zazitky zatial teda velmi huste, som zvedavy, co vsetko este cesta prinesie. Dufam, ze budes mat stastie len na dobrych ludi, pretoze to tam vyzera na dost gipsies a pofidernych ludi. Drz sa Boris, nech mas stale silu v nohach aj v mysli a ides stale vpred! Myslime tu na teba a drzime palce!