Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

streda 27. mája 2009

Uprk z Kazachstanu

V kazachstane som sa zoznamil s fajn partiou ludi, ktory ma hostili vselicim cca. 5 dni.
Velke problemy na hraniciach: Prisiel som na hranice a ze nie som registrovany, daju mi platit straf, co jest 10 krat priemerny plat v kaz. Tam nie je pokuta v cislach, ale v priemernych platoch. Nastastie som sa predtym v cafe zoznamil s clovekom, spolu sme pili pivo a ked si na hraniciach pozeral pohranicny typek fotoaparat a zistil ze paznakomnik je jeho brat, vsetko spravil tak, aby som nic nemusel platit. 4 hodiny som trcal na kaz... hraniciach, v poste, okolo biku sa premavali psy a potom este preverovali sumky. Na ruskej hranici preverovali sumky tiez. Ak by nasli nejake narkotikum, podla ludi, ktory ma na to upozornovali by som z turmy nevysiel niekolko rokov, idealne dva.
Zaver z kazachstanu je taky, ze tam ziju ghostiprijemny ludia, velakrat ma pozvali na vselico, vela sa tam huli a ked niekoho uvidia zhulakaneho, tak z turmy nevyjde niekolko rokov. Take moresy zaviedol Nazarbajev. Podla kamaratov, tam aj tak vsetci hulia. Hlavne v ШУ . ШУ sa nachadza pred perevalmi na ceste z Taraz do Almaty. Zial, nijaku Anasha polia som tam nevidel.

Žiadne komentáre: