Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

štvrtok 7. mája 2009

Волки / Шакали и перевали

Zo Шымкент do Алматы ma cakali podla domacich tri перевали. Prvy a druhy som presiel bez vacsich problemov, cudoval som sa, ze mi to vobec rozpravali. Hacijaky kopec na SK/CZ a Karpatoch je horsi. Treti перевал stal vsak z to. Tlacil som 40km bike v protivetre do kopca, ktory mal v tom dobrom pripade 6%, v tom horsom 12%. To, co fukalo sa neda ani nazvat vetrom, bola to vychrica, ktora ma niekolkokrat zhodila z bikom na zem, i ked som ho len tiskal.
Pomaly si zvykam, ze sa tu chlasta vodka ako o zavod, tentokrat som s nimi nezavodil, dostal som zaludocne problemy z jedla, ktore som neuvazene skonzumoval po 120km s vetrom v chrbte. Oslava rekordu s hnackou v zadku nebola naozaj fajn, aspon ze ten vietor z Тараз do Луговой dul spravnym smerom.
Pred vrcholom som prespal u domacich, ktory mi rozpravali hrozostrasne prihody ala volky. 7x som prehral v sachu, Tolik je naozaj majster.
Potom nasledovalo 17km dolu - 12%.
Волки:
V Луговой mi zenicka rozpravala, ze sa boja v zime vychadzat z domu, dobytok a psi permanentne roztrhane. Mal som sa vraj vybavit petardami a pistolou. Na vrchu perevalu rozpravali, ze minuly rok si Волки pochutili na pastierovi oviec. Nasli z neho zapastia a nohy v topankach. Kazasske Волки maju ludi velmi radi, je to pre nich pochutka v obvyklom jedalnicku - ovce, horna zverina, v zime domaca zverina. Caka ma 100km oblastou, kde su Волки, potom zasa Шакали.

Ak zostanu zo mna topanky, jednu venujem Tlisu, druhu Carculcah :-)

Momentalne som v Almaty, je to tu priserne drahe. Cudujem sa, ze s platom v dobrom pripade 70000KZT tu dokazu vobec pri takej spotrebe alkoholu prezit. Mozno prave pre to :-)

Prajem pekny den.

Žiadne komentáre: