Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

pondelok 2. februára 2009

Zlomena Bob oska

Hi all.

Cestou po Kryme mi zrazu nieco vzadu puklo. Hovorim: Zasa zlomeny BOB.
Nie BOB, ale BOB oska na zadnom kolese. Som zainprovizoval (ak by tu
mali USB, tak ukazem), ale nebolo by to ono, kedze BOB bol oprety o
kostru a nerad by som ju zlomil. Nakoniec som to vyriesil tak, ze som
sa ubytoval v HOTEL. Som to potreboval, vlhko/krupy ako hrach/a rano
sneh, pokazeny zips na stane, ktory som spravoval a aj tak to nie je
ono. Tiez improvizacia. Rano som siel hladat pomoc. Vyhladal som ju v
AutoMojke, Anatolij mi to opravil, vyzvaral, namazal a dufam, ze to
vydrzi. A nechcel ani ziadne hrivny, for free.

Prajem vsetkym pekny den.

3 komentáre:

He-man povedal(a)...

Kokos boris, prestan uz s tou smolou, odteraz uz nech ide vsetko ako po masle kua !!!
drz sa a davaj si pozor ;)
PS: vcera som si s kamosmi pozrel ako prezit na sibiri (ultimate survival) mozno by sa ti to hodilo :P

Boris Kralik povedal(a)...

Nejako to nedokazem ovplivnit. V tej najvacsej hmle a vlhkosti sa mi pokasle zips na stane, zlomena BOB oska, zlomeny BOB a k tomu vsetky veci mokre. Jedine za to mozem, kedze som doveroval Ceskym vyrobkom. 'Sport arzenal' batohy premokaju (to som sice vedel z predchadzajucich ciest, ale predne batohy som kupoval den pred cestou. Tak to vypada, ked sa na nico vykaslete a nechate to na poslednu chvilu). Zo spacaku zacalo lietat perie. Aj ked Warmpeace je vraj velmi dobra znacka, po piatich dnoch sa zacal parat. Ceske zlate rucicky to posrali po druhy krat. Co sa tyka BOB, ma najazdene cca. 50tisic km a podla toho to aj vypada. Kedze moj BOB z USA sa flaka uz mesiac na colnici a dalej cakat sa nedalo, tak som kupil z druhej ruky. Preto asi praskol a oska odisla. Skomentovat sa to da jedine takto: smola. Urcite by sa mi navod na prezitie na Sibiri hodil, nieco som si pred cestou nastudoval - 'Mike Horn', 'Jan Kopka'. Verim, ze kedze tam idem v lete to bude Sibir zelena, aj ked dan Jens zelen moc nevidel. Toto je jeden z mojich najvacsich zdrojov a inspiracie: http://www.siberia.dk/OldPages/

Anonymný povedal(a)...

Ahoj Boris,

to co zazivas je masaker, tolko problemov... nebezpecny podnik si rozbehol. Ale nex sa ti splni ako si predstavujes.

Este ze existuju ludia ako Anatolij.

Davaj na seba pozor, prezi to v zdravi.

zozen daky fotak rob vela fotiek, natacat a fot aj seba