Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

štvrtok 19. februára 2009

Bike Sport

Nemozem najst vyzitku toho shopu v Kijeve, ale:
Centroval mi chlapik koleso, vymienal spice a za free
Vyzvaral mi BOB a uplne za free
Nabalil vazeliny - 3 druhy:jeden na retaz, naboje, hlavove zlozenia - za free
Ked som si chcel kupit aspon nejake veci, zistil som ze do kosika som nabalil materialu za 200Hrivien a pri sebe mal cca 125HV a i ked mali na dverach VISA, tak mi chlapikov syn povedal ze to je len pre formu. Predavac mavlol rukou a este pribalil dve upchavky na korman, kedze jedna chybala. Pochopite to ?

2 komentáre:

He-man povedal(a)...

Kokooooos Tak toto nepochopime. ale GOD LUCK (naschval jedno "O") :)
nech sa ti takto dari po zbytok cesty Boris ;-)

Boris Kralik povedal(a)...

Toto naozaj nepocghopim. Pridem do Bike obchodu, kde mi oppravuju bike, nakrmia ma kolacikmi, cajikom a este pribalia veci.