Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

streda 25. februára 2009

Peklo na zemi II - Ukrajina

Som v Cherkasy. Dnes a predvcerom bola strasna zima. Zamrzol mi mobilny telefon az tak, ze sa mi ho nepodarilo rozmrazit. Oblecene mam na sebe vsetko co so sebou mam. Ak to takto pojde dalej, tak sa daleko nedostanem, vcera som spal u typka, ktoreho som stretol na bazare, predvcerom u Ivana v Bopryspil, boli sme v Bani, daval som interviev lokalnym novinam a tak. Denne prejdem 30km. Niekoho stretnem a ten ma nechce pustit dalej, ze zamrznem. Ked nikoho nestretnem, tak v tejto zime a protivetru je tu uzasne makacka.
Vodu nemam, kedze vsetka voda do hodiny zamrzne. Alkohol nemrzne. Pijem vinnu kasu (vino mrzne na kasu, nie na lad), ktoru vecer uvarim a dam do termos, rano mam nejake tekutiny na cestu. Tvrde sa pit neodvazujem. Totalny masaker na konci februara. Tomuto som sa chcel vyhnut tym, ze vyrazim v decembri. ako vidim, nevyhol som sa tomu. Co uz, dufam, ze nezmrznem uplne na kost. V UA su neskutocne kopce, stale sa splham hore a dolu. Drzte mi palce.

Žiadne komentáre: