Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

nedeľa 8. februára 2009

Praskanie v nabojoch

Vcera mi zacalo praskat v prednom naboji. Taketo zvyky som uz v minulosti pocul, preto som to v gastinici rozobral a zistujem, ze konus je zodrany a cybaju dve gulicky. Kedze mam iba zadny nahradny naboj a to aj iny typ (presne tie naboje som nezohnal, su totizto stare), pokusim sa zainprovizovat. Drzte palce.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Zdar Boris, akosi moc technických problémov, stále musíš niečo opravovať, snáď sa to už prelomí a bude viac šťastia na ceste. P.S. kde sa dajú pozreť foto?

Pišta (pišem bez prihlasenia,nebere mi heslo)

Boris Kralik povedal(a)...

Vies, Pista tu je brutal vlhko a som rad, ze este nesnezi. Problemy su s BOB, som to spravil naposledy tak, ze sa nic nestalo cca. 800km a dufam, ze to tak zostane nadalej. To ze sa mi naposledy zlamali poistky je cestami, su tu same diery a vyhybat sa im nie je ziadna slast a ked sa stale kruti poistkami, tak sa necudujem, ze odisli.