Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

pondelok 16. februára 2009

Error List

Som premyslal na Pistovou poznamou, ci tych errorov bolo vela za cca 5000km na bike, ktory ma za sebou mozno 60000km.
Takze: 10 x defekt - 2xSK, 8xRumunsko: nemyslim, ze to sa da ovplyvnit
1 x zlomeny BOB: prozretelnost je K.R.A
2 x zlomena oska: Kedze som mal zvarany bike, tak to nesymetricky namahana oska nevydrzala
1 x zlomena patka + 4 x spice: Moja chyba, nespravne som nastavil prehadzovacku
1 x zlomena spica v Kijev (vcera): zasa sa stalo nieco o com neviem ako sa to stalo
2 x spica po pade do diery
1 x praskanie v naboji: takto mi bike dava na javo, ze je treba restart
2 x obe poistky: Asi im nesvedci pocasie
12 x defekt - 8xRUM, 2xUA, 2xSK
Nemyslim, ze toho je az tak vela.

4 komentáre:

janka povedal(a)...

Ahoj Boris.

"Error list" sranda :) Ako ta to napadlo? Skus zostavit aj zoznam dobrych ludi co si zatial stretol, ze ktory zoznam bude dlhsi :))))

Pozdravujem ta zo zasnezenej Prahy. Janka

al povedal(a)...

no mc, celkom pohoda, ale aj tak davaj pozor ;)

mohol by si uploadnut nejaku mapu podla ktorej ides, (alebo poslat) ak uz si to nespravil nahodou, ak hej tak sorry

papa

Pišta povedal(a)...

Zdar Boris!
Tak som rád, že to nie je veľa, ja to neviem odhadnúť, nie som taký biker, je to moj subjektívny nazor a som rad, že skutočnosť je teda opačná, že toho nie je moc :)
Drž sa!

Boris Kralik povedal(a)...

Al: na tuto al "noreply-comment@blogger.com" adresu ?:-)
ludia, ktorych som stretol a su best:

Vasil+Nina=Kryl - Tarabunary
Jura - Odesa
Nikolaj - Kalanchak
Alexander+Kolja - Nikolajiv
Vasil - Yuznaoukrajinsk
Bike Sport (o nich napisem v osobitnom prispevku) - Kyjev
Vladymir - Kyjev
Xenia + Anton - Kyjev