Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

sobota 7. februára 2009

Oral som zem/blato.

Dnes som oral nosom zem. Pred mestom Nova Odesa dolu kopec 10%. Mam skusenost, ze v takejto hmle a vlhku nie je radno prilis naberat rychlost, tak pomaly poribrzdujem. Predomnou blato. Uz som vedel, ze je zle. Na dalsich 10m som letel a nebyt prilby, bolo by to skoncilo velmi zle. Superbiku sa nic vazne nestalo, BOB bol na lopatkach. Dopadlo to na to, ako som vypluval blato z ust az velmi dobre, ja som zlomil okuliare. Nasadol som, ze pri najblizsom motoreste sa najem, umyjem a prezriem co sa skutocne stalo. Skutocne sa stalo: Ja som od blata spinavy az za usami. BOB je v pohode, superbicykel ma strhany zavit na jednej skrutke. Pomohli mi taky dvaja pani, spolocne sme opravili bike, jeden mi podaroval 90hrivien, druhy mi kupil jedlo. Spociatku som nechapal, ze preco; ked som sa vsak videl v zrkadle, pochopil som. Spinavy smrdiaci bezdomovec, ktory nema na tvari ciste miesto bez blata. Tak som vypadal.

Žiadne komentáre: