Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

utorok 28. apríla 2009

Smola ?

Zaplnil som SD kartu napalil dve DVD, kartu prilepil z druhej strany fotaku a novu kartu do fotaku. Jedno DVD poslal domov, druhe do Karkulky. Kedze som mal na druhy den odchadzat, tak som spravil malu zurku s kamaratmi (RAP capela SC - ShymkentCity), ktory mi zohnali kvartiru, sprevadzali po meste, jednoducho po rusky 'git'. Hostia odisli, zostal som bez windstoperovej bundy a fotaku. Na druhy den som zvolal poradu, na porade sa dusovali, ze nik od nich to nemohol byt. Su to fajn ludia,vyzerali nevinne a kedze na zurke som fotil a nik iny sa do kvartiry nemohol dostat, tak zaver je jednoznacny: Som bez fotoaparatu, videi z Bajkonuru a bez dat na SD karte. Neviem, ci tomu hovorit smola, ale cestou ma sprevadzaju neskutocne problemy.
Mam toho kazachstanu celkom dost, stale ma tu kontroluju policajti, ja ich musim uplacat, ak nechcem stravit zbytocne cas na milicii.Chalani aj tvrdili, nech si dam na policajtov pozor, lahko sa mozem ocitnut za mestom v pracovnom tabore, kde ma budu tlct. Divocina ako svet.

Hlavne ze sme zivy a zdravy

Žiadne komentáre: