Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

streda 8. apríla 2009

Ako zlyhava technika

1.) V stepi sa mi opat zlomil BOB YAK a to hned na dvoch miestach. Uz som som rozmyslal, ze kde zakopem veci ked budem v 100km vzdialenom meste hladat zvarku. Nastastie mi pomohli v stepi, kde siroko/daleko nebolo ludskej nohy kamionisti z dagastanu, ktory mali zvaracku a zvarili mi to. Musel som riesit na BOBe upnutie, kedze mi praskol fiber. (Kybiho lozisko :-)). Pomohli mi pri tom taktiez dobry ludia.
2.) Isiel som cez Dossor (uz Azia), ked zrazu na daroge take diery, az som lietal. Prasklo mi pri tom koleso, takze som stopoval masiny. Stopol som Marsrutku, ktora ma zaviezla do mesta Kusary, kde sme urobili aluminiovu zvarku/opravu kolesa po Kazassky. Cela tato sranda ma stala cca. 12000KZT. Ak to nevydrzi do Almaty, kde kupim (mozno) nove koleso, tak cesta spat je nevyhnutna. Bez zadneho kolesa to nejde.

Žiadne komentáre: