Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

streda 22. apríla 2009

Vlci/Sakali

Ked som spal v stepi, ma upozornoval na vlkov a sakalov. Naozaj v noci som pocul vytie. Prvy krat som dostal aj strach, tak som okolo seba vybudoval bikovu hradbu a pripravil fotak, ze nech mam aj inu pamiatku, nielen kusanec, ked pride na to.
Je tu zarka, i ked pred 2dnami prsalo ako z krhly, mozno pre to som sakala nevidel. Staval som stan, neviem po akej dlhej dobe a prsalo az do rana.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

cau cestovatel,

neviem ako vlci v azii ale u nas sa ich bat netreba. ludi nenapadaju. tak ak ti to trosku pomoze, nech sa ti paci. drzim ti palce a tesim sa na tvoje dalsie zazitky :)

murfy.

He-man povedal(a)...

No len sa tych vlkov radsej boj, u nas nemusia byt taky vyhladovany ako v rusku/kaz, kde siroko daleko nic nie je. Neporovnavat taketo veci ;-)