Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

piatok 24. apríla 2009

Party v Shymkente.

Hi all.
Zoznamil som sa s ludmi, ktory ma previedli po Shymkente, zabezpecili zeleninu, potraviny, pivo, saunu, odvoz a nakoniec mi nasli byt v Shymkente za polovicnu cenu ako hotel. Sice som to musel vsetko zaplatit, ale nic naviac, platil som iba to co som dostal do ruk. Ked sme sli do bane (sauny), pol cesty sme tlacili auto (dosiel olej) potom isli pre druhe autom ktorym sme sa doviezli na miesto. Sauna bola fajn, biliard po rusky s ruskymi tagami, zelenina, coca-cola atd. Upozornovali ma vsak, ze zelene je v KAZ prisne trestane, nech si pripravim 200 000USD ak ma chytia.Zelene je tu 'Chujove', tj. vyborne. Urobili sme na byte party, o polnoci ukoncili a domaca volala, ze sme robili poriadny bordel a susedia sa stazovali. Kazdu dalsiu hodinu volali Chiks/devusky. CrnCrn: Ticho, Ja: Haloo. Kto tam ?, Tam: Tu devusky, Ja: Kakie devusky ? a devusky zaklucali. Potom opat. Zajtra ma pozvali na den razdenia party na hory. Tesim sa, su to celkom fajn ludia. Vsetko Rusi, jeden Rusko-Kazassky miesanec. Rusi maju v Shymkente problem, po rozdeleni CCCP ich tu Kazasi strielali. Jeden ma otca zavreteho 20rokov za heroin a ze postrielal v tych dobach niekolko Kazachov. Slusna banda.

3 komentáre:

He-man povedal(a)...

Poriadne si tam uzi tie party, oddychni(zregeneruj) aby si bol pripraveny na dalsie dobrodruzstva ;-)
vstci ti drzime palce.

Anonymný povedal(a)...

pozeram na mapke, ze pojdes teraz hore do astany? kyrgyzstan nekuknes?

Boris Kralik povedal(a)...

Kyrgistan nie, bo ked vycestujem z KAZ, nemozem sa vratit. U mna su однократное :-) viza. Pojdem cez