Cyklocesta na koniec sveta

Khakasia

Khakasia
Rusko 2012

streda 22. apríla 2009

Policajti v Kazachstane

Dostal som sa do Shikment. Idem ulici a policajti ze kontrola. No problem. Potom porehladavanie a nasli mi v sumkach dyku a plynovu bombu do varica. Chvilu som argumentoval, oni po kazassky, comu ja nerozumiem. Pytali sa, ze naco mam dyku so sebou a ci je to u nas normalne. To mam otvarat konzervy zubami ? U nas mi policajti neprehladavaju vrecka !!! Do base na tri dni s tym, ze ma budu preverovat. Hned som shanal cislo na SK/CR ambasadu a ked som sa tam pokusal dovolat, nik to nebral a SK bolo aj cislo zle. Nakoniec sme sa dohodli na 1500KZT s tym, ze ma nechcu uz vidiet. Vedel som, ze ludia su grazli, ale policajti su este vacsi. Bez okolkou z mojich penazi v mojej penazenke odpocitali sumu a zvysok (200KZT v minciach) dali spat.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Kurvy ryňavé!

He-man povedal(a)...

no tak dufam, ze ich budes stretavat co najmenej.
ps: dufam ze mas nejake fotky z bajkonuru.